Friday, April 21, 2017

Aslıhan'ın Evi....

Ben hazırlayıp yazılarını yazana kadar üstünden neredeyse bir ay geçmiş..

Bendeniz son zamanlarda İstanbul'da babamın Kadıköy'deki evinde kalmaktansa pek bir kapı kapı gezer oldum...
Göktürk atölyemizin sahibi, ( kan bağı taşımasak da küçük kız kardeşim) Seda zaten her zaman o güzel evinde beni nasıl da rahat ettirir... 
Son zamanlarda da Dilek Gürenizlioğlu ve Evrim Atmaca sağolsunlar, nasıl güzel ağırladılar sıcacık yuvalarında bu deli gezgini... 
Dilek'in ev zaten kalabileceğiniz en sohbetli, en neşeli ev.. Bütün boyasever kadınlar, arkadaşları, komşuları önce Dilek'e geliyor sonra evlerine gidiyor yani mabet yeri gibi... Eee kimi seveceklerini biliyorlar yani..
 Evrim'in evi de kendi gibi narin, klas ve asil... Tüm aile sıcacık.. Hatta şömine sebebiyle gerçekten çok fazla sıcak ağırladılar beni... Ehhh ben de zaten tam bir sıcaksever... Mesttim yani...
Hepinize bu vesileyle sonsuz teşekkürler...
Gelelim en son İstanbul ziyaretimeeee... 

En son İstanbul ziyaretimde de çok süslü,  çok cici, sıcacık bir evde kaldım... Evde herşey el yapımı ve boyalı olduğu için... dedim ki bu evi sizlerle paylaşmalıyım...
Planlamadan...Aniden...
Instagram arkadaşım Aslıhan'ın evine bir akşamüstü ders çıkışı gidiverdik.
Kendileri @victorianroseboutique oluyorlar efendim... Web sayfasından da satış yapıyor... www.victorianroseboutique.com 
Ayrıca bu hafta PeraBulvarı'nda...
Tabi ki önceleri o benim takipçimmiş ama şimdilerde de ben onu takip eder oldum... Zaten bir de iyi arkadaş olduk ki...
Eve ani baskın yapmamıza rağmen pırıl pırıldı... Ahhh benim eve gelseniz... Neyse kendimi o kadar deşifre etmeyeyim:))
Ev bana göre muhteşem..Çok eski bir bina...Yüksek tavanlı... Tavanı kartonpiyer süslemeli... Küçük ama sıcacık.. Anı kokuyor her yeri...




Hadi gelin dolaşalım evi birlikte..






Bu arada söylemeyi unuttum... Tabi ki herşey Aslıhan'ın kendi elinden çıkıyor....



Bu yastıklar bile... Made by Aslıhan:))







Salon tam eski evlerden... İki bölümden oluşuyor... Ortada iki kanatlı eski kapı...
Aslıhan salonunun bir odasını salon yapmış....Ama öbür oda....
Ahhh hep istediğim şey...Salonun öbür tarafı atölyesi... Yani düşünsenize evinizdesiniz.. İstediğiniz zaman on adımda atölyenize geçebiliyorsunuz...
Atölye evden de şık...Hadi şimdi de Aslıhan'ın atölyeyi gezelim...





Ha ha ha... Aniden gelinen Aslıhan'ın evinde, atölyede, çalışma masasının en önünde benim boyalarım da duruyor ya... ayyy çok gurur verici bi durum yani....


















Daha da güzeli kitabımı salonunun başköşesinde görmek oldu tabi ki.. Gözlerim yaşardı, içimde kelebekler uçtu... Hepiniz canımsınız yaaa...




Aslıhan'ın ev Selimiye Camii'nin karşısıııııı... Hemencecik akşam yemeğimizi de yedik....



Ver elini Salacak sahili ve Kafeler... Gelsin sohbetler, ufak dedikodular, iç hesaplaşmaları, itiraflar... Nefis bir geceydi...


 Herşey için çooook teşekkürler... 
Eeeee bi iade-i ziyaret lazım di mi?


No comments:

Post a Comment

 
09 10