Wednesday, February 8, 2012

14 Şubata'a doğru, "LOVE" temalı pano!!!

Sevgili Aylin'in panosu önümüzdeki haftanın anlam ve önemini öyle güzel yansıttı ki, sizlerle paylaşmak istedim.
Aylin yüzünden geçen hafta gidip ışıltılı gümüş toz aldım... İlk defa!!!!

Aylin'e de derste zorla kabul ettirdim.. Yok yok pek zorla da olmadı.. Seviyormuş ışıltılı şeyleri!!!

Gümüş pırıltılarımızı gördünüz değil mi?
Taaa Ulus'a gittiğime değmiş ama....

Ceren, Ebru ve Aylin arkadaş üçlüsü daha ilk derste döktürdüler. Haydi hayırlısı...


Umarım sizlere, bir sonraki projeleriniz için,  biraz da olsa ilham vermişizdir...


Her türlü soru, düşünce ve ahşap boyama çalışması kaydı için Nalan hanım' dan bilgi alabilirsiniz..
ECE AYMER CRAFT HOUSE
(312) 241 96 88

Bir sonraki görüşmemize kadar sağlıcakla kalın.

10 comments:

  1. Baktıkça iştahımın kabardı, hadi sabah olsun :)

    ReplyDelete
  2. Todo precioso y muy buen gusto
    Saludos

    ReplyDelete
  3. Ece hanim, ogrencilerinize soyleyin cok calissinlar,ozledik resim paylasimlarinizi..welcome back Ece hanim..:)

    ReplyDelete
  4. cumartesi günü için sabırsızlanıyorum:))) uzun bir ara verdim, çok heyecanlıyım:))))

    ReplyDelete
  5. Valla benimde ama ofisinizin resimlerinide görelim.Ece hnm nasıl bir ofis yapmış görmek isteriz.
    Ellerinize sağlık.

    ReplyDelete
  6. Ece Aymer, seni ilgi ve merakla izliyorum. Yaptığın ve yaptırdığın şaheserleri seyrederek kendimi mutlu ediyorum. İyi ki varsın, iyi ki ablam Gülsüm (Hertelden-everything) senden bana bahsetmiş :)) sevgiler...

    ReplyDelete
  7. ececim ,yeni atölyeden kareler yokmu?merak içindeyim....bir kırmızı koltuk gördüm heycanlandım:))

    ReplyDelete
  8. Ellerine sağlık arkadaşların, paylaşımların daha çok olmasını diliyorum, :))

    ReplyDelete
  9. Yeni atölyeniz evime çok yakın. Umarım vakit ayarlayıp yeni teknikler öğrenmek için gelebilirim. Ellerinize sağlık....

    ReplyDelete
  10. HOLA ...ME ENCANTAN SUS TRABAJOS SON FABULOSOS..SOY DE VENEZUELA Y ME GUSTARIA SABER QUE TIPO DE MASA UTILIZAN ....GRACIAS POR COMPARTIR. MI CORREO dioleidafernandez_@hotmail.com

    ReplyDelete